Változatos diéta

Amikor diétázik, fogyókúrázik az ember, az a legnagyobb problémája, hogy milyen ételeket is egyen.

Nagy félelem, hogy az emberek megunják, vagy belefáradnak azokba az ételekbe, amit a diéta megenged. Egyesek még odáig is elmennek, hogy azt mondják: lehetetlen következetesen ugyanazokat az egészséges ételeket minden egyes nap, hosszú időn keresztül enni, mert az ember beleőrül.

3 kategóriába sorolhatók az ételeket: Fehérjék, Szénhidrátok, Zsírok szerint

Jegyezd meg: általában a fogyókúrákhoz a kulcs, ha kalória hiányban vagy.

Ez azt jelenti, hogy kevesebb kalóriát viszel be, mint amennyire valójában szükséged van. És ezért több kalóriát égetsz el, mint amennyit beviszel.

Itt egy lista az elfogadott és egészséges ételekről:

A fehérjék jó forrásai:
• Bőrnélküli csirke vagy pulyka, sovány szelet marhahús, disznóhús, bárány vagy borjú
• Tojás, tonhal, lazac, rákok, szardínia, kardhal, lepényhal, pisztráng, kagylók
• Nem zsíros tej, joghurt vagy túró
• Tofu, babok, mandula, amerikai mogyoró, pisztácia, pekan dió, mogyoró, tökmag, napraforgó mag

A szénhidrátok jó forrásai:
• Barna rizs, teljes kiőrlésű kenyér, bagel, pita vagy tészta
• Édes burgonya, yam gyökér, pohánka, bulgur, zab
• Babok, lencse

Gyümölcs és zöldség források:
• Alma, narancs, szilva, szőlő, eper, barack, körte, ananász, dinnye, bogyós gyümölcsök
• Káposzta, brokkoli, spárga, spenót, saláta, avokádó, uborka, padlizsán, paradicsom, paprika, karalábé, karfiol, zeller, gomba, borsó, zöldbab

A zsírok jó forrásai:
• Lazac, makréla, hering, szardínia, szardella, lepényhal, halolajok, kagylók,
• Magok, oliva olaj, lenmag olaj

A fenti lista jó ötleteket adhat, hogy mennyi egészséges étel is van a világon, amikből választhatsz, amikor a fogyókúrázol, vagy egyszerűen csak egészségesen szeretnél étkezni.